Etudy k rozehrání

Na každém setkání dětem předložíme jeden příběh. Buď děti přijdou s něčím inspirujícím v rámci základní hry s rekvizitou a může rozvíjet dané téma, nebo využijeme připravených etud.Děti přehrávají situaci, vymýšlejí různé konce. Každá situace se hraje dvakrát – jedno dítě hraje „hlavní“ postavu, druhé dítě rozšiřuje děj. Pak se vystřídají a hrají jiný konec. U každého konce musí využít rekvizitu pro daný den – tyčku/míč/šátek.
1. setkání – Šátek – OstrovTrosečník na opuštěném ostrově. Sedí na Vyrobí si loď a vyplouvá na širé moře. Náhle se něco stane… Druhé dítě může hrát cokoliv živého i neživého – rybáře, piráty, bouři, ptáčka který ukáže směr, neúprosné slunce…Skladba – Dva roky prázdnin – znělka – Karel Černoch
2. setkání – Tyčka – ProvazochodkyněProvazochodkyně má své první vystoupení. Hrozně se bojí. Vyjde na provaz, dojde do půlky a najednou se jí začne točit hlava. Padá dolů. K překvapení všech diváků se nerozplácne o zem. Zem se prohne, jakoby to byla trampolína, provazochodkyni vystřelí do vzduchu, provazochodkyně letí a letí a kam doletí? Skladba – Princes Chelsea – Monkey eats bananas
3. setkání – Míč – JablkoDítě jí jablko. Spolkne semínko a to mu v břiše začne klíčit. Dítě je nejprve překvapené, co se mu to v břiše děje. Náhle se začne kroutit, přizpůsobuje se rostoucímu stromu. Otevře ústa – strom vyrazil ven. V tom přichází druhé dítě. Co udělá?